Aamulla meinasi punnitus unohtua. Olin jo ehtinyt syödä 4-viljanpuuroa ja juoda teetä, vaatteetkin olivat päällä, kun vasta muistin kavuta puntarille.
Tulos masentava 72 kg.
Vaan eipä auta masentua, onpahan jotain pudotettavaa. Alkuperäinen tavoite oli laihtua 10 kg, mutta silloin luulinkin painavani n. 70 kg. Korjattu tavoitepaino on 60 kg. Pari ylimääräistä kiloa putoaa kyllä siinä muiden mukana. Uskoi hän vielä tässä vaiheessa, kun vasta eka päivä oli lähes takana...
Vyötärönympärys oli nyt illalla 93 cm, tosin tuntuu että vähän turvottaa, joka tapauksessa tavoite on 75 cm.

Luulen, että painoni lähtee laskuun jo pelkästään sillä, että jätän herkut pois. Olen tähänkin asti syönyt lounaaksi pääasiassa salaattia.
Olen kuin alkoholisti suhteessani makeaan. Minulle se on joko - tai, kultaista keskitietä ei ole. Tänään onnistuin olemaan ottamatta suklaata, vaikka sitä tarjolla olikin työpaikan kahvihuoneessa. Hyvä minä!